W menu głównym kliknij w Zarządzanie ryzykiem, a następnie Audyty.
Funkcjonalność podzielona jest na dwie sekcje: Audyt zgodności z RODO oraz Audyt cyberbezpieczeństwaDPIA. Pomiędzy obiema sekcjami możesz się przełączać za pomocą TABów znajdujących się funkcjonalności na górze.
Pierwszym krokiem do dodania audytu jest pobranie naszego sprawdzonego szablonu. Możesz oczywiście korzystać również ze swoich szablonów, ale nasz stale aktualizowany szablon przeszedł już przez liczne kontrole PUODO oraz Administratorów i jest sprawdzony w praktyce.
Uzupełnij pobrany plik, a następnie kliknij w pomarańczowy przycisk na górze – Dodaj audyt. Uzupełnij wszystkie informacje (nie zapomnij załączyć uzupełnionego szablonu!) a następnie kliknij Zapisz.
Żeby podejrzeć szczegóły danego wpisu – kliknij w szary przycisk „+” znajdujący się po lewej stronie.