Na samym początku tworzenia RCP zalecamy korzystanie z Modelowego RCP, jest to szablon czynności przetwarzania który występuje PRAWIE w każdej firmie. Aby z niego skorzystać klikamy przycisk “Modelowy RCP”.
Teraz widzimy okno modelowego RCP mamy dwie możliwości albo skopiować całe zbiory lub skopiować konkretne procesy.
Jeżeli chcemy skopiować cały zbiór: Wybieramy interesujący nas zbiór następnie klikamy akcje -> Skopiuj do swojego RCP:
Następnie pojawi nam się okno wybioru ADO do kórego chcemy skopiować proces, wybieramy interesujące nas Ado i klikamy Zatwierdź
Następnie znajdujemy interesujący nas proces i postępujemy tak jak w przypadku kopiowania Prcoesu [ akcje -> skopiuj do własnego RCP]
Każdy skopiowany proces należy zweryfikować czy pokrywa się faktycznie z działalnościa naszej firmy.
Aby zweryfikować lub uzupełnić proces, znajdujemy go w wybranym zbiorze a następnie klikamy Akcje -> Uzupełnij szczegóły:
Jeżeli chcemy skopiować tylko jeden proces z interesującego nas zbioru, postępujemy podobnie. Klikamy przycisk “+” znajdujący się przy nazwie zbioru.